Proiectul - realizat de Asociaţia Destination Iaşi, împreună cu agenţia Namogo, în parteneriat cu Primăria - este orientat mai degrabă spre prezent/viitor decât spre trecut și reflectă energia creativă a Iașului cultural și antreprenorial.
La recepția de aseară de la Palatul Braunstein, impresia generală a fost clar pozitivă, dar sunt curios cum se vede de la voi noua identitate de brand a Iașului.
Cum ți se pare noul brand al Iașului?
Bună dimineața, prieteni! ☀
Ediția de azi arată un pic altfel, pentru că testez pentru prima dată formatul de discuții de pe Substack și o să am nevoie de ajutorul vostru. 👇
Iașul are o nouă identitate de brand turistic, construită în jurul unui logotip scris cu litere rotunjite și a sloganului „modelează timpul".
Proiectul - realizat de Asociaţia Destination Iaşi, împreună cu agenţia Namogo, în parteneriat cu Primăria - este orientat mai degrabă spre prezent/viitor decât spre trecut și reflectă energia creativă a Iașului cultural și antreprenorial.
La recepția de aseară de la Palatul Braunstein, impresia generală a fost clar pozitivă, dar sunt curios cum se vede de la voi noua identitate de brand a Iașului.
Cum vi se pare designul, sloganul, noul site de prezentare a orașului?
Vă invit să lăsați un comentariu și să pornim o conversație constructivă mai jos, unde puteți găsi și câteva gânduri la cald de la mine. 🙌
Create your profile
Only paid subscribers can comment on this post
Check your email
For your security, we need to re-authenticate you.
Click the link we sent to , or click here to sign in.